Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto zeg! Heel uniek om er twee precies van bovenop met open vleugels te hebben met ook nog eens een rustige omgeving en op een mooie plant. Super gedaan!
@ Extrazone ... Eric , het rastervormig effect krijg ik vaak als ik de foto verklein met BD sizer . Ik heb dit al is aangekaart bij de makers van het programma en ze zouden er aan werken ...
De sensorvlekjes kijk is na en alvast bedankt voor je reactie
Aan alle andere mensen die reageerden ... dikke merci voor jullie fijne reactie's
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Erg mooi, zou naar mijn idee nog mooier zijn als er iets meer balans in de compositie komt door boven te snijden tot in de bovenste stengel...de richting van de vlinders is naar beneden gericht en de loze ruimte boven voegt m.i. niet toe..is ook smaak natuurlijk.Groetjes,
Loulou
Comment