Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein tijgerblauwtje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Klein tijgerblauwtje
Bedankt! Gefotografeerd in Tulette (Zuid-Frankrijk).
Comment
-
Prachtig!groetjes Pascal
Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment
-
-
knap en mooie sfeer
al overwogen om die bloem onderaan links weg te werken, foto wordt veel rustiger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtal overwogen om die bloem onderaan links weg te werken, foto wordt veel rustiger
Zou de tip van Ingrid zeker overwegen!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Bedankt voor de reacties en tips!
De bloem linksonder heb ik door er een crop van te maken proberen weg te werken, maar dan was de compositie veel minder geslaagd vond ik.
Wegklonen of retoucheren lukt me niet zo goed zonder dat het echt opvalt, daar ben ik geen krak in...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bedovertrek Bekijk berichtBedankt voor de reacties en tips!
De bloem linksonder heb ik door er een crop van te maken proberen weg te werken, maar dan was de compositie veel minder geslaagd vond ik.
Wegklonen of retoucheren lukt me niet zo goed zonder dat het echt opvalt, daar ben ik geen krak in...
Comment
-
-
Na lange tijd proberen, een poging... . Valt helaas te veel op vind ik zelf
Last edited by bedovertrek; 13 augustus 2014, 12:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bedovertrek Bekijk berichtNa lange tijd proberen, een poging... . Valt helaas te veel op vind ik zelf
dus voor mij je update van dit prachtige vlindertjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment