Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dank je wel voor de reacties alvast. Ben me ervan bewust dat de bloem vrij prominent in beeld staat, maar de foto is niet gecropt, dus om ze minder prominent te maken zou ik er al een stuk moeten afsnijden. En zo'n halve bloem is ook maar niks.
Casie, als je schrijft dat je citroentjes persoonlijk 1 van de moeilijkste vindt om foto en belichting onder controle te houden, is dat dan een verwijzing naar de belichting in de foto die niet goed is? Zou je even verder kunnen specifiëren misschien, dan weet ik waar ik volgende keer beter op moet letten.
dank je wel voor de reacties alvast. Ben me ervan bewust dat de bloem vrij prominent in beeld staat, maar de foto is niet gecropt, dus om ze minder prominent te maken zou ik er al een stuk moeten afsnijden. En zo'n halve bloem is ook maar niks.
Casie, als je schrijft dat je citroentjes persoonlijk 1 van de moeilijkste vindt om foto en belichting onder controle te houden, is dat dan een verwijzing naar de belichting in de foto die niet goed is? Zou je even verder kunnen specifiëren misschien, dan weet ik waar ik volgende keer beter op moet letten.
alvast bedankt
Mvg,
Kristof
Niet speciaal naar deze foto Kristof, ik zelf persoonlijk vind dat groen -geelachtige van citroenvlinder een moeilijke kleur net zoals het wit .
Hier staat het citroentje goed in beeld ,het is ook een vlindersoort die men s'morgens vroeg niet terug vind in het gras.
Comment