Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
High Key effect of creatieve meervoudige belichtng .......
mooi maar voor een high key wat te veel kleur zichtbaar.
een high key foto moet voor mij uit hoofdzakelijk wit of lichtgrijze tinten bestaan.
grt,bouk.
mooi maar voor een high key wat te veel kleur zichtbaar.
een high key foto moet voor mij uit hoofdzakelijk wit of lichtgrijze tinten bestaan.
grt,bouk.
weet dat het niet ten volle een HIGH Key is, maar titels ????
zal anders de titel wat aanpassen
Heel mooie benadering van de berenklauw. Ik zou die frisgroene kleur toch bewaren. Z-W is wellicht ook mooi, maar die frisgroene lijnen vormen een mooi tegengewicht voor de witte bloempjes.
Heel mooie benadering van de berenklauw. Ik zou die frisgroene kleur toch bewaren. Z-W is wellicht ook mooi, maar die frisgroene lijnen vormen een mooi tegengewicht voor de witte bloempjes.
Chris, bedankt, zo zag ik het ook, een zw-w als alternatief kan toch hé
High en Low-key is in eerste plaats een techniek voor zwart/wit, gebruikt je deze techniek voor kleur
kan je dan ga je niet voor grijstinten maar voor lichte kleurtinten.
Dacht ook dat bij high en low-key altijd een accentje zwart , respectievelijk wit in het beeld moet zitten.
De opname zelf gaat toch wel de goede richting uit, zou enkele zaaddoosje donkerder maken voor een paar accentjes.
Dit geeft dadelijk een heel ander beeld.
heel mooi en fris beeld, uitstraling/ hoe het beeld overkomt is erg fijn. Eigenlijk valt het niet mee om een creatieve uiting te vatten in termen en hokjes als high key of wat dan ook, vind het soms moeilijk om een categorie te kiezen op sites als dit;-), het gaat uiteindelijk om de foto!
groetjes,
Loulou
Comment