Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Wat ik niet begrijp is dat foto's geplaatst na deze foto soms wel 30 commentaren hebben gekregen en deze niet een! Ik vind dit een prima foto die echt wel meer krediet verdient. De juffer staat er prima op en ik vind de schuine beweging op de achtergrond ook erg mooi bij deze compositie passen.
Ik had deze reeds gezien op mij gsm, maar dan reageer ik niet omdat ik hem eerst op groot scherm wil zien.
Blijkbaar ben ik dat bij deze vergeten, want deze verdient inderdaad lovende commentaar.
Zoals reeds gezegd is vooral de diagonale herhaling de aandachtstrekker. Dauw geeft ook een meerwaarde.
Scherpte op stengeltje en kopje zeer goed, al had het poepje ook scherp gemogen en zou de foto bovenaan 'ontruist' mogen worden.
Ik had deze reeds gezien op mij gsm, maar dan reageer ik niet omdat ik hem eerst op groot scherm wil zien.
Blijkbaar ben ik dat bij deze vergeten, want deze verdient inderdaad lovende commentaar.
Zoals reeds gezegd is vooral de diagonale herhaling de aandachtstrekker. Dauw geeft ook een meerwaarde.
Scherpte op stengeltje en kopje zeer goed, al had het poepje ook scherp gemogen en zou de foto bovenaan 'ontruist' mogen worden.
ook nu net gezien en ja ik volg dit eerlijke commentaar
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Wat ik niet begrijp is dat foto's geplaatst na deze foto soms wel 30 commentaren hebben gekregen en deze niet een! Ik vind dit een prima foto die echt wel meer krediet verdient. De juffer staat er prima op en ik vind de schuine beweging op de achtergrond ook erg mooi bij deze compositie passen.
Juist deze had zeker een reactie verdiend , mooi alles onder controle op foto scherpte en Bg dik in orde.
Hé, na meer dan een week toch nog reacties . Alvast bedankt allemaal. Het uber-doel voor mij was vroeger een perfect egale achtergrond, maar momenteel vind ik achtergronden met iets meer structuur veel mooier (vooropgesteld dat ze niet storend zijn). Voor deze heb ik vroeg moeten opstaan op vakantie, maar de rust die je dan ervaart maakt het steeds weer de moeite waard.
Comment