Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Mooi maar al ben ik geen voorstander van egale achtergronden, hier trekken die vage uitsteeksels linksboven wel erg mijn aandacht, ik zou ze wel wat durven te vervagen in dit geval
Mooi beeld. Ik zou deze persoonlijk nog een 2-tal cm afsnijden van de bovenkant (2cm op mijn laptop-scherm ).
Groeten, Sidney.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Bijzonder hoe smaken kunnen verschillen, die 'vage uitsteeksels' vind ik net voor een schilderachtige achtergrond zorgen. Alleen vind ik hem onderin wat druk. Was een liggend formaat met enkel die ene distel en dan wat meer 'vage uitsteeksels' geen optie?
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Bijzonder hoe smaken kunnen verschillen, die 'vage uitsteeksels' vind ik net voor een schilderachtige achtergrond zorgen. Alleen vind ik hem onderin wat druk. Was een liggend formaat met enkel die ene distel en dan wat meer 'vage uitsteeksels' geen optie?
Bedankt voor de opbouwende commentaren en het meedenken. Ik heb ook enkele liggende foto's gemaakt, maar daar kwamen enkele grasstengels het plaatje verstoren. Daarom heb ik een vierkante uitsnede geprobeerd, met als minpunt dat dan duidelijk zichtbaar wordt dat de rechtse vleugels buiten het scherpe gebied vallen.
doe mij toch maar je eerste dat ben jij Chris
die is echt wel mooie moet niet allemaal clean zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
doe mij toch maar je eerste dat ben jij Chris
die is echt wel mooie moet niet allemaal clean zijn
Hier volg ik ook , een foto moet hoofdzakelijk mooi zijn voor de fotograaf hier Chris zelf. Zoveel verschillende fotograven zoveel verschillende smaken dat maakt het juist mooi vind ik, anders
zouden we allemaal dezelfde foto's maken . Er zijn enkele regels in verband met fotografie , gulden snede enz....maar juist de foto's die hier tegen zondigen kunnen de mooiste zijn.
Natuurlijk als je je foto's hier post zal een ander er commentaar op geven , daar kan de fotograaf veel van leren wat toch de bedoeling is van dit forum proberen verbeteren.
Hier volg ik ook , een foto moet hoofdzakelijk mooi zijn voor de fotograaf hier Chris zelf. Zoveel verschillende fotograven zoveel verschillende smaken dat maakt het juist mooi vind ik, anders
zouden we allemaal dezelfde foto's maken . Er zijn enkele regels in verband met fotografie , gulden snede enz....maar juist de foto's die hier tegen zondigen kunnen de mooiste zijn.
Natuurlijk als je je foto's hier post zal een ander er commentaar op geven , daar kan de fotograaf veel van leren wat toch de bedoeling is van dit forum proberen verbeteren.
Mvg Casie
Daarom post ik ook foto's: om bij te leren. Daarom nogmaals iedereen bedankt voor de opbouwende en juiste kritieken. Smaken verschillen, maar juist door te lezen hoe iemand anders de foto smaakt, leer ik veel bij. Natuurlijk ook door jullie prachtige foto's te bekijken en te proberen begrijpen.
Comment