liefst in het zonnetje ....
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ga en vermenigvuldig U
Collapse
X
-
-
Re: ga en vermenigvuldig U
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtHeel mooi en speciaal met die kronkelende stengel
Heel mooi van kleuren, en die warme Bg is prachtig
Comment
-
-
Mooi met de groene kronkelende diagonaal die zo goed afsteekt tegen de achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
is eigenlijk gefotografeerd aan mijn eigen vijvertje dat ik helemaal vernieuwd heb en uitgebreid ,ook aantrekkelijker gemaakt voor juffers en kikkers ,er zitten er intussen al 7 , ook zijn er al heel veel waterjuffertjes ,ik hoop nog eens op een libel ,je weet maar nooit ,kortom moet mij eigenlijk niet zo ver te verplaatsen hier een link naar mijn rustplaatsje
Comment
-
-
Zeer mooi Patrick, zo met die diagonaalwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtis eigenlijk gefotografeerd aan mijn eigen vijvertje dat ik helemaal vernieuwd heb en uitgebreid ,ook aantrekkelijker gemaakt voor juffers en kikkers ,er zitten er intussen al 7 , ook zijn er al heel veel waterjuffertjes ,ik hoop nog eens op een libel ,je weet maar nooit ,kortom moet mij eigenlijk niet zo ver te verplaatsen hier een link naar mijn rustplaatsjeBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment