Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik voel een hofje aankomen Heel knap!
Eén kritische opmerking: ik weet dat dit niet eenvoudig is met zo'n platen, maar de hooglichten zijn misschien wel een beetje op het randje...
Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71Bekijk bericht
Dit kan ik ervan zeggen:
Van de andere kant kan ik zeggen mbt het grote formaat: pas op voor misbruik !!
ja dat klopt al lig ik daar niet wakker van miss beschouw ik het als een compliment moest ik hem ergens tegenkomen
,normaal als hij hier is weggezakt verwijder ik hem ,maar het is leuker om dit te delen op dit formaat dan zie je tenminste de kritische details
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
ik voel een hofje aankomen Heel knap!
Eén kritische opmerking: ik weet dat dit niet eenvoudig is met zo'n platen, maar de hooglichten zijn misschien wel een beetje op het randje...
ze zijn idd op het randje ,maar juist niet in overbelichting
Comment