Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wellicht komen er geen reacties vanwege het gebrek aan scherpte. Helaas staat deze foto zeer zeker scherp op mijn mac, maar na het uploaden blijft er niet zo veel meer van over... zal maar eens een topic starten bij het bijhorende subforum hiervoor, denk ik.
Eigenlijk zie ik die anemoontjes liever met een zachtere groene achtergrond want door dat contrast komt het nu hard over.
Welkom terug weer, dat was weeral ff geleden
Klopt, helaas heb ik door mijn studies niet veel tijd meer om te fotograferen.
Het is inderdaad geen 'zachte' foto, ik vond het juist eens boeiend om een contrast te maken tussen het zachte van zo'n anemoontje tegen een harde achtergrond.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk, ik waardeer jouw mening! Bedankt voor het reageren.
welkom terug Jolien
ik volg frans wel in zijn coment
maar hoor in de toekomst weer van die zachte plaatjes hier te mogen aanschouwen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment