Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Padden
Collapse
X
-
-
Re: Padden
oogjes mooi scherp en de beestjes in een fijn compo vastgelegd.
-
een zeer mooi paddenfoto
zou wel proberen het blauw er een beetje uit te halenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Mooie compo!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment
-
-
geen padden, wel bruine kikkers. Mooie prent overigens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichteen zeer mooi paddenfoto
zou wel proberen het blauw er een beetje uit te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtOok mijn mening, mooie foto
Mvg,
KvoleCanon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L
Comment
-
Bedankt iedereen voor de vele reacties. Deze stonden op punt bij mij thuis binnen te komen, even mijn toestel genomen en ze verplaatst op een blik naar de tuin. bij het verplaatsen zag ik dat sommige plaatsen blauw verkleurden, ik heb me hier door misschien te veel laten beinvloeden, het blauw verminderen is inderdaad beter. Bedankt voor de tip. Bruine kikker heb ik in deze kleuren nog niet gezien, maar het heeft waarschijnlijk ook te maken met de paring periode.Groetjes Chris.
Comment
Comment