_____
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gewone tapijtkever
Collapse
X
-
-
Re: Gewone tapijtkever
Heel mooi gefotografeerd dit beestje. Sterke compositie en ook het "kartonnen" kader mag er zijn.
Tekstje Micro is wat van plaats?
-
-
Mooie plaat, scherpte, kleur, compo en omkadering!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Ik volg de rest qua detail en scherpte. De terugkomende kleur in de bg is ook mooi.
Qua compo had je ook kunnen kiezen het bovenste bloemetje weg te laten zodat het oogje op 1/3 kwam.
Hoe dan ook ... ik vind dit echt een zalige plaat en zie een kanshebber voor de hof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtDetailrijk in een mooie setting vastgelegd
Grtz,
Kurt
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk volg de rest qua detail en scherpte. De terugkomende kleur in de bg is ook mooi.
Qua compo had je ook kunnen kiezen het bovenste bloemetje weg te laten zodat het oogje op 1/3 kwam.
Hoe dan ook ... ik vind dit echt een zalige plaat en zie een kanshebber voor de hof.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment