Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monsterjuffie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: monsterjuffie

    Tja Patrick, de macro hoogdagen zijn nog niet aan de orde
    Maar zoals MGfoto ook al aanhaalt reageert niet iedereen elke keer. En iemand die gewoon is om minstens 20 reacties te krijgen zal zich daar al sneller aan storen dan iemand anders.
    Ook bij mij gaat het met ups en downs qua posten en reageren. En dan valt het vaak op dat men meer reageert bij de meer 'cliché' beelden of bij de mensen die vaak iets posten en zelf een reactie achterlaten.
    Een moeilijker en specialer beeld wordt vaak minder geapprecieerd dan een 'gewoon' knap, kleurrijk en scherp beeld. Als je graag op een forum post vraag je je soms af waarom je de moeite doet om iets 'anders' te brengen.

    Op het niveau dat jij foto's aanbrengt zal je zelf wel weten wanneer een foto goed of minder goed is. Dan is het slechts een kwestie van bevestiging van veel of weinig reacties om dit beeld te versterken. De schoonheidsfoutjes heb je meestal zelf al wel opgemerkt voor je de foto online zet.

    Voor mij zijn hier de scherpte en de details van het scherpe deel weer van een hoge kwaliteit (zoals gewoonlijk).
    Het totaalbeeld en compo spreekt me door het grote oof deel iets minder aan.

    Graag zou ik in Showcase meer iets 'anders' van hoge kwaliteit zien dan hetgene we elk seizoen herkauwt voorgeschoteld krijgen. Niet makkelijk, dat geef ik toe. Maar er wordt ook weinig moeite voor gedaan door den duur.
    Hopelijk kan ik hier zelf volgend jaar in groeien (ongeacht de reacties). Ik weet zeker dat jij dit ook kan Uiteindelijk maak je de foto's voor jezelf hé.

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #17
      Re: monsterjuffie

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Begrijp het volledig maat Geen probleem hoor, maar het is idd. een stuk rustiger in sommige periodes En dat..Terwijl het nooit slecht weer is om een foto te nemen
      Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
      Tja Patrick, de macro hoogdagen zijn nog niet aan de orde
      Maar zoals MGfoto ook al aanhaalt reageert niet iedereen elke keer. En iemand die gewoon is om minstens 20 reacties te krijgen zal zich daar al sneller aan storen dan iemand anders.
      Ook bij mij gaat het met ups en downs qua posten en reageren. En dan valt het vaak op dat men meer reageert bij de meer 'cliché' beelden of bij de mensen die vaak iets posten en zelf een reactie achterlaten.
      Een moeilijker en specialer beeld wordt vaak minder geapprecieerd dan een 'gewoon' knap, kleurrijk en scherp beeld. Als je graag op een forum post vraag je je soms af waarom je de moeite doet om iets 'anders' te brengen.

      Op het niveau dat jij foto's aanbrengt zal je zelf wel weten wanneer een foto goed of minder goed is. Dan is het slechts een kwestie van bevestiging van veel of weinig reacties om dit beeld te versterken. De schoonheidsfoutjes heb je meestal zelf al wel opgemerkt voor je de foto online zet.

      Voor mij zijn hier de scherpte en de details van het scherpe deel weer van een hoge kwaliteit (zoals gewoonlijk).
      Het totaalbeeld en compo spreekt me door het grote oof deel iets minder aan.

      Graag zou ik in Showcase meer iets 'anders' van hoge kwaliteit zien dan hetgene we elk seizoen herkauwt voorgeschoteld krijgen. Niet makkelijk, dat geef ik toe. Maar er wordt ook weinig moeite voor gedaan door den duur.
      Hopelijk kan ik hier zelf volgend jaar in groeien (ongeacht de reacties). Ik weet zeker dat jij dit ook kan Uiteindelijk maak je de foto's voor jezelf hé.

      Grtz,
      Kurt
      dank jullie beide ,jullie hebben ook voor een gedeelte gelijk ,ik ben idd gewoon redelijk veel reacties te krijgen ,en ben waarschijnlijk wat verwend daardoor ,binnenkort begint het seizoen weer en wordt het hier hopelijk weer beter

      Comment


      • #18
        Re: monsterjuffie

        staat er mooi op patrick
        scherp waar het scherp moet zijn

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        73 gekeken ,t'is hier maar triestig geworden
        tja het is een rustige periode hé
        daar zal de komende maanden wel verandering in komen denk ik als het weer zo blijft
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #19
          Re: monsterjuffie

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          73 gekeken ,t'is hier maar triestig geworden
          Ah, niets van aantrekken, ik heb soms post waar er meer dan 300 mensen naar gekeken hebben en niets van antwoorden of opmerkingen. Zo gaat dat nu eenmaal.

          Pixelboy.

          Comment


          • #20
            Re: monsterjuffie

            Een macro van het hoofdje alleen was misschien spannender geweest, nu leid het onscherpe achterlijf te veel af.

            Groeten,
            Eric

            Comment

            Working...
            X