Origineel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Green frog
Collapse
X
-
-
Re: Green frog
die staat er prachtig op PatrickGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Opname 29/12/2012?
Als dit écht op die dag is gemaakt, zat deze boomkikker in gevangenschap.
En aangezien dit een bedreigde diersoort is en ze hun winterslaap dienen te doen, onthoud ik mij principieel van commentaar op de foto.
Alvast mijn excuses indien ik het fout zie.
Comment
-
Ik kijk nooit naar de exifs. Soms totaal niet representatief imo. De kans bestaat natuurlijk ook dat deze niet in België gemaakt is.
Mijn laatst geplaatste foto's zijn ook van December en Januari, maar dan 8000km hier vandaan
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtOpname 29/12/2012?
Als dit écht op die dag is gemaakt, zat deze boomkikker in gevangenschap.
En aangezien dit een bedreigde diersoort is en ze hun winterslaap dienen te doen, onthoud ik mij principieel van commentaar op de foto.
Alvast mijn excuses indien ik het fout zie.
Deze foto is een bewerking van een opname op 29/08/2012
Door de bewerking en het opslaan zal datum verkeerd zijn, weet ook niet hoe dat gebeurd is
Heb de originele afbeelding ook gepost.
Comment
-
Dat wegclonen is heel knap gedaan, maar dan had je ineens t blaadje kunnen wegclonen he. Respect !Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtWat een reactie hier word niets in gevangenschap gehouden en gefotografeerd.
In mijn reactie was ik toch al zo beleefd op voorhand mijn excuses aan te bieden omdat ik je graag het voordeel van de twijfel gunde.
Er zijn mensen die deze beschermde boomkikkers wél mee naar huis nemen. Reageren op zulke foto's staat voor mij gelijk aan het goedkeuren daarvan.
Sorry dat ik mij door de exif op een verkeerde gedachte liet brengen, maar geen sorry voor mijn principes.
Ik ben blij dat dit een wild exemplaar is en hoop gewoon dat iedereen ze in hun natuurlijk biotoop laat.
On-topic:
Mooie belichting en kleurtjes.
De originele (zonder rechtse takje) is al heel mooi.
De bewerkte versie had ik nog mooier gevonden ... indien er niet zoveel banding aanwezig was.
Comment
-
-
Die zit daar mooi op zijn troontje!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment