Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
peter je weet ik ben eerlijk hè ,deze vind ik één van je mindere ,miss ben ik veel teveel gewoon bij jou ,scherp is hij wel maar vind het beestje er niet zo goed uitkomen ,ook wat krap in het kader ,ja makkelijk zijn ze niet met hun ellenlange poten
Staat er mooi scherp op, maar in tegenstelling tot Niels vind ik de achtergrond net niet zo mooi. Ik denk dat deze mooier zou zijn met een volledige lichte achtergrond. Maar waarschijnlijk leende de situatie zich er niet toe
Iedereen bedankt voor de eerlijke reacties
Was inderdaad een grauwe donkere dag, maar ik heb de foto dus niet voor niets zo lang laten liggen Mijn twijfels waren dus terecht
Comment