Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Uiteraard een fantasietje, gecreëerd met in-camera meervoudige belichting. Ik kreeg nogal veel vragen over hoe ik dit toepas dus ik heb er dan maar een artikel over geschreven in de Shoot die vandaag in de winkels ligt (of in de bus steekt). Veel plezier met het uitproberen! :-)
Idd origineel idee, en zeer mooie foto
heb al een stukje ervan gelezen, goed uitgelegd. Ik had gezien dat er in shoot 27 hierover wat meer uitleg zou komen en keek er nr uit om te kunnen lezen hoe het werkt. Maar ik had gehoopt dat er ook een uitleg zou bijzijn wanneer je camera dit niet kan en het via Photoshop moet doen.
Dank allen voor de commentaren!
@Ingrid: Het kan ook in PS, maar dat geeft mij persoonlijk geen voldoening...het is heel fijn om zo'n foto te plannen en hem dan ook te maken. PS zou me niet het gevoel geven dat ik een foto gemaakt heb, maar eerder dat ik wat in mekaar geshopt heb. Maar Sinterklaas en Kerstmis komen eraan...en er zijn véél camera's die het kunnen, hoor
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Speciaal, maar zeer mooi plaatje.
Proficiat met je artikel in Shoot.
Heb er van genoten en geleerd.
Zit echter met hetzelfde probleem als Ingrid.
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die dat probleem hebben
en het dus in PS moeten oplossen.
Hopelijk krijgen we daar nog meer info over.
Zeer mooi uitgevoerd! Zoals ik eerder zei, zal ik hier in de toekomst ook eens met experimenteren. Heb shoot vandaag aangekregen, zal je artikel morgen eens lezen
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Dank allen voor de commentaren!
@Ingrid: Het kan ook in PS, maar dat geeft mij persoonlijk geen voldoening...het is heel fijn om zo'n foto te plannen en hem dan ook te maken. PS zou me niet het gevoel geven dat ik een foto gemaakt heb, maar eerder dat ik wat in mekaar geshopt heb. Maar Sinterklaas en Kerstmis komen eraan...en er zijn véél camera's die het kunnen, hoor
van geshopt kan ik inkomen, maar sommige moeten roeien met de riemen die ze hebben. M'n Canon EOS 7D is amper 2,5 jaar, enkel vr dit alweer een nieuw toestel kopen is me dan wat teveel vn het goede. Toch bedankt vr je tip
van geshopt kan ik inkomen, maar sommige moeten roeien met de riemen die ze hebben. M'n Canon EOS 7D is amper 2,5 jaar, enkel vr dit alweer een nieuw toestel kopen is me dan wat teveel vn het goede. Toch bedankt vr je tip
Hmm....met frisse tegenzin (ik wil niet aanzetten tot photoshoppen en ben er dus niet zo in thuis maar wil natuurlijk wel helpen): wellicht helpt deze forumdiscussie : http://forum.belgiumdigital.com/f7/f...ld-428933.html of je kan ook twee foto's op mekaar plakken en de opacity terugschroeven....pffffff - maar volgende keer een camera kopen waarmee je het in-camera kunt, hoor
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment