Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst vruchten
Collapse
X
-
-
-
Re: Herfst vruchten
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtweer zo mooi en scherp ,zelf zou ik dat eikelhulsertje verwijderd hebben maar ik heb zo een vermoeden dat je het bewust hebt laten liggenHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Wat mij opvalt is die rechte lijnen boven die paddo, en raar genoeg lopen die niet door tot beneden, voor de rest een mooi plaatje hoor
mvg,2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk berichtWat mij opvalt is die rechte lijnen boven die paddo, en raar genoeg lopen die niet door tot beneden, voor de rest een mooi plaatje hoor
mvg,
Comment
-
Prachtig van kleur, goed scherp en mooi met die donkere dingetjes onderaan de paddo. Dat maakt het voor mij nu net helemaal afCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Heel mooi samen met die kleine bosrestjes!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Staan er prima opwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Mooie herfstkleurtjes...lekker scherp en zachte BG
Gr Pascale
Comment