Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Staat er mooi scherp op, prima BG - ik weet niet of je boven en/of onder nog wat meer ruimte hebt? Zo ja, dan zou ik persoonlijk ook ietsje meer ruimte geven.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Staat er mooi scherp op, prima BG - ik weet niet of je boven en/of onder nog wat meer ruimte hebt? Zo ja, dan zou ik persoonlijk ook ietsje meer ruimte geven.
Grt, Ingrid.
ik volg hier voornamelijk onderaan zou het wat ruimer mogen ,miss dat staartje weg shoppen ,maar vind het toch een knappe hoor
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Grt, Ingrid.
Terecht opmerking, de foto was zo ingezoomd en had niet meer ruimte boven en onderaan,
heb dan zelf iets meer ruimte gecreëerd
Update geplaatst of
Comment