Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Early morning + Update
Collapse
X
-
-
Re: Early morning
Beste totaalscherpte ontbreekt helaas... Blauwtjes bij de vleet deze tijd, dus dan mag het al wat perfecter zijn
De uitgebrande delen op de vleugelrand gaan ook met detail van de dauwdruppels lopen.
De kruisende spriet (ondanks het oof zijn) een beetje storend door de positie. De andere oof halm rechts vind ik niet storen.
Kleuren, compo en BG tint vind ik zeker ok
Grtz,
Kurt
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtBeste totaalscherpte ontbreekt helaas... Blauwtjes bij de vleet deze tijd, dus dan mag het al wat perfecter zijn
De uitgebrande delen op de vleugelrand gaan ook met detail van de dauwdruppels lopen.
De kruisende spriet (ondanks het oof zijn) een beetje storend door de positie. De andere oof halm rechts vind ik niet storen.
Kleuren, compo en BG tint vind ik zeker ok
Grtz,
Kurt
I.v.m. de stengel zal ik afwachten naar anderen hun mening. Ik vind het niet storen, hoort bij de plaat.
Gr en goed weekend,
Niels
Comment
-
Is inderdaad al veel beter zo, ik zou misschien toch ook de stengel in BG wegklonen, maar jij beslist!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtBedankt voor je reactie. Uitgebrande vleugel kan volgens mij niet, foto is gemaakt net voor zonsopgang. Heb foto even snel wat verscherpt.
I.v.m. de stengel zal ik afwachten naar anderen hun mening. Ik vind het niet storen, hoort bij de plaat.
Gr en goed weekend,
Niels
Op elk moment van de dag kan je overbelichte delen bekomen hoor
Anderen hun mening afwachten is niet nodig. Als jij het goed vindt mag een ander zijn mening niet voor een totale ommekeer zorgen. Ik geef ook enkel maar mijn visie op het gene ik zie zonder negatieve bedoelingen.
Een ander zijn visie kan wel helpen om aandachtspunten aan te pakken als je je kan vinden in de commentaar die gegeven werd.
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment