Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een Paardenbijter
Collapse
X
-
-
Re: Nog eens een Paardenbijter
Juist Patrick, spijtig dat die niet volledig scherp is, die hing niet hoog maar heel laag en had mijn kleine statief niet bij me. Ben nog tevreden dat de kop scherp is, want de laatste tijd heb ik serieus wat problemen om handmatig scherp te stellen. Dit zal wel ver één van mijn laatste macro's zijn met de 60D en macro lens, mijn scherpste en mooiste zijn gemaakt een compact van Panasonic uit de DMC-FZ reeks, heb de laatste nieuwe besteld, FZ 200 één van de voordelen aan dit toestel is dat deze haarscherpe foto's maak op AF, zo kan ik mijn probleem met scherp stellen oplossen .
Begrijp niet goed dat een compact van ongeveer een 400€ zo scherpte en veel detail geeft op AF, en die dure spiegelreflex camera's met dure macro lenzen dat niet kunnen.
Dank u voor de reacties
Comment
-
Re: Nog eens een Paardenbijter
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtJuist Patrick, spijtig dat die niet volledig scherp is, die hing niet hoog maar heel laag en had mijn kleine statief niet bij me. Ben nog tevreden dat de kop scherp is, want de laatste tijd heb ik serieus wat problemen om handmatig scherp te stellen. Dit zal wel ver één van mijn laatste macro's zijn met de 60D en macro lens, mijn scherpste en mooiste zijn gemaakt een compact van Panasonic uit de DMC-FZ reeks, heb de laatste nieuwe besteld, FZ 200 één van de voordelen aan dit toestel is dat deze haarscherpe foto's maak op AF, zo kan ik mijn probleem met scherp stellen oplossen .
Begrijp niet goed dat een compact van ongeveer een 400€ zo scherpte en veel detail geeft op AF, en die dure spiegelreflex camera's met dure macro lenzen dat niet kunnen.
Dank u voor de reacties
Comment
Comment