Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Technisch mooi gedaan, scherpte is goed en toch een onscherpe background. Wel treden de twee onderwerpen in competitie met elkaar voor aandacht waardoor het toch wat onrustig kijken wordt. 1 van beide had een betere foto opgeleverd voor mij.
Altijd fijn om 2 verschillende soorten in één beeld te kunnen vangen.
Maar zonder enige vorm van interactie gaan ze, zoals hierboven aangehaald, allebei evenveel aandacht opeisen zonder dat ze één verhaal in het totaalbeeld vormen.
Wachten op een interactief moment is de moeite waard (maar uiteraard zeldzamer) en geeft je sneller een unieke foto.
Altijd fijn om 2 verschillende soorten in één beeld te kunnen vangen.
Maar zonder enige vorm van interactie gaan ze, zoals hierboven aangehaald, allebei evenveel aandacht opeisen zonder dat ze één verhaal in het totaalbeeld vormen.
Wachten op een interactief moment is de moeite waard (maar uiteraard zeldzamer) en geeft je sneller een unieke foto.
Qua scherpte, kleur en compo wel goed uitgevoerd
Grtz,
Kurt
Hier sluit ik mij bij aan. Maar toch mijn grootste bewondering voor dit technisch knap staaltje van macrofotografie.
Ik volg eveneens de voorgaande opmerkingen, maar vind het beeld wel knap!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment