ze blijven mooi .. is van enige weken geleden maar wegens tijdgebrek nu pas aan toe gekomen deze te bewerken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
icarus blauwtje
Collapse
X
-
-
Re: icarus blauwtje
Oorspronkelijk geplaatst door Gert Pelgrims Bekijk berichtMooi van compositie en kleur Marleen. Knap hoe dat patroon van de buitenkant door de vleugels schijnt.
groeten, Gert
Comment
-
-
Wat een mooie kleur! Fijne compo en een zalige achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Ik vind hem schitterend Marleen alleen zou ik hem persoonlijk meer als abstract beschouwen wat niet negatief bedoeld is hé.
Maar de kleur van het blauwtje is hier niet natuurlijk, waarschijnlijk heb je dit bewust gedaan en ik geef ook toe dat het prachtig uitkomt tegen deze wel erg knappe BG. Ik vind het knap dat je dit gedaan hebt want zelf zou ik het niet durven omdat ik dan denk van "oei, zo is het niet in het echt", maar als het resultaat knap is dan mag het wel hé. Dus, een erg knap resultaatCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
tuurlijk mag je dat zeggen .. maar abstract is het echt niet .. en ik kan je verzekeren dat het blauw echt zo is/was. zijn veel soorten blauwtjes welke deze juist is weet ik ook niet daar waag ik me niet aan.
er is niets aan het blauw veranderd zou dat zekers nooit doen is en blijft een natuurlijke foto.
bedankt voor de reactie's iedereen
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtIk vind hem schitterend Marleen alleen zou ik hem persoonlijk meer als abstract beschouwen wat niet negatief bedoeld is hé.
Maar de kleur van het blauwtje is hier niet natuurlijk, waarschijnlijk heb je dit bewust gedaan en ik geef ook toe dat het prachtig uitkomt tegen deze wel erg knappe BG. Ik vind het knap dat je dit gedaan hebt want zelf zou ik het niet durven omdat ik dan denk van "oei, zo is het niet in het echt", maar als het resultaat knap is dan mag het wel hé. Dus, een erg knap resultaat
Comment
-
-
Pfff...gewoon waaauw deze... Schitterende compo, de vlinder in zijn omgeving gelaten ipv een volledig geblurde BG, de kleuren, het licht met de doortekening... Klasse Marleen!
Comment
Comment