Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
In eerste instantie was dit ook mijn gedacht, maar in de veldgids dagvlinders kreeg ik daar een ander idee over, maar uiteindelijk zal je wel gelijk hebben.
Soms heel moeilijk vergelijken , en met foto's op internet vergelijken dit bied niet altijd zekerheid.
Bedankt voor de info .
In eerste instantie was dit ook mijn gedacht, maar in de veldgids dagvlinders kreeg ik daar een ander idee over, maar uiteindelijk zal je wel gelijk hebben.
Soms heel moeilijk vergelijken , en met foto's op internet vergelijken dit bied niet altijd zekerheid.
Bedankt voor de info .
Ik kan ze met gesloten vleugels , ook niet van elkaar onderscheiden .
En aangezien ze beiden daar voorkomen is het onderscheid nog moeilijker . Zat er gisteren nog iets vandaag was het erg povertjes gesteld.
Het loopt daar duidelijk op het einde.
kleur van achtergrond en onderwerp passen mooi bij elkaar. De compositie spreekt me minder aan, bovenaan nogal ruim. Het is inderdaad een vrouwelijk bleek blauwtje, zoals Thierry reeds aangaf.
Comment