Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooibeestje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hooibeestje

[IMG][/IMG]
    Foto is van enkele weken geleden tijdens de hittegolf, stille getuige hiervan is de neerhangende bloeiwijze van Wilde Peen, zelfs de taaiste planten vertoonden uitdrogingsverschijnselen.

Re: Hooibeestje

Knappe scherpte en mooie BG, al zou ik beneden die takjes proberen wegwerken en het vlekje in het midden van het beeld rechts.
    - Photography made me look at things differently -

Comment

Dit is een héle mooie hoor. Knap scherp, mooie, echte kleuren en een gewaagde maar geslaagde compositie die helemaal overeind blijft door de stengel die de vlinder in evenwicht houdt.
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Mooi in deze sobere compo, ik hou er wel van, strak en toch zacht door de gevoeligheid van het onderwerp.
        Persoonlijk had ik het bladje onderaan weg getoverd, but that's me

Greets, Lena
        ---------------------------------------------------------------
        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
        www.lenafotografie.be

Comment

Heel mooi van kleur en super scherp waar het moet!
          Niettemin volg ik de voorgangers aangaande het vlekje en blaadje wegwerken.
          Mocht voor mij ook iets meer ruimte gehad hebben.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

vind het een knappe foto ook de compo vind ik geslaagd takje stoort mij niet maar wel de vlek

Comment

Bedankt voor de reactie's, sensorvlek over het hoofd gezien, maar was heel lang geleden dat ik nog foto's bewerkt heb, last van een koude start vergelijkbaar met nen dieselmotor

Comment

Working...
              X