Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
"Elk nadeel heb ze voordeel" heb ik eens een Hollander horen zeggen
Als nu alles nog volledig terug in orde komt heb je toch een mooie compensatie gehad voor het geleden leed dmv de tijd die je aan de hobby hebt kunnen spenderen.
Mooi close en scherp resultaat (al zie ik liever het nieuwere, ruime werk). Dit heb je al eerder laten zien en op gebied van close-up scherpte en detail kan je niet veel winst meer halen
"Elk nadeel heb ze voordeel" heb ik eens een Hollander horen zeggen
Als nu alles nog volledig terug in orde komt heb je toch een mooie compensatie gehad voor het geleden leed dmv de tijd die je aan de hobby hebt kunnen spenderen.
Mooi close en scherp resultaat (al zie ik liever het nieuwere, ruime werk). Dit heb je al eerder laten zien en op gebied van close-up scherpte en detail kan je niet veel winst meer halen
Grtz,
Kurt
ik voel mij ook beter in de nieuwe weg dat ik dit jaar ben ingeslagen ,maar af en toe eens een close-up moet ook nog kunnen vind , en doe ik ook nog graag
Schitterende juffer natuurlijk, en ook heel mooi vastgelegd. Wel net ietsje te krap in het kader voor mij, vooral bovenaan, ook al is het als close-up bedoeld.
Voor het overige niets op aan te merken hoor, gewoon perfect !
Comment