Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
denk heidelibel
vind dit wel heel knap gedaan ,net of het kopje bijna uit mijn scherm springt
wat ik een beetje spijtig vind ,maar daar kon jij niets aan veranderen ,dat de bleke vlek niet mooi recht naar boven loopt zo ging het een mooi symmetrisch beeld hebben opgeleverd
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
denk heidelibel
wat ik een beetje spijtig vind ,maar daar kon jij niets aan veranderen ,dat de bleke vlek niet mooi recht naar boven loopt zo ging het een mooi symmetrisch beeld hebben opgeleverd
Je hebt gelijk ze patrick...was ook het eerste wat mij stoorde...ik deze foto tenslotte genomen omdat de libel zo mooi in het midden van dat sprietje zat met de pootjes er om heen....heb de libel gevraagd om op een ander sprietje te gaan zitten maar ze wou niet
Mooie kleur, scherp op het kopje en speciale compo!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
denk heidelibel
Comment