Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vreemde bewegingen van deze grote( KeizerLibel ? )
Collapse
X
-
-
-
Re: Vreemde bewegingen van deze grote( KeizerLibel ? )
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtEen erg vreemde pose inderdaad. Misschien nogal hard nagescherpt en/of gecropt?
bedankt voor de reactie !
grt,
AnnieIk fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment
-
Knap. Precies alsof hij zijn staart intrekt om nog juist op de foto te passen
Comment
-
-
Is niet zo vreemd Monique met de zon om 2 uur in de middag is dit niet te vermijden
En deze kans wilde ik wel benutten !
bedankt voor de reactie !
grt,
Pimpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtNog nooit gezien.
Mss een vorm van verdediging.
Naar mijn gevoel een beetje te hard licht.
groetjes
moniq
Comment
-
deze staat er mooi op
alleen jammer van het harde licht,
dit kan je vermijden door er vroeg op de morgen op uit te trekken als je nog het zachte ochtendlicht hebtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdeze staat er mooi op
alleen jammer van het harde licht,
dit kan je vermijden door er vroeg op de morgen op uit te trekken als je nog het zachte ochtendlicht hebt
En ik had de hele serie niet willen missen !!
Bedankt voor jullie reactie !
grt,
Pimpel
Comment
-
-
Volgens mij mannelijke paardenbijter. Tijdens de paring houden ze met het achterlijf de vrouw vast. Omdat daar het geslachtsorgaan zit, is er een probleem. daarom Verplaatst de man voor de paring het zaad van het achterlijf (primair geslachtsorgaan) naar het secundaire geslachtsorgaan dat verder naar voren is. Vlakbij het borststuk aan de onderkant. dat is wat je hier ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtVolgens mij mannelijke paardenbijter. Tijdens de paring houden ze met het achterlijf de vrouw vast. Omdat daar het geslachtsorgaan zit, is er een probleem. daarom Verplaatst de man voor de paring het zaad van het achterlijf (primair geslachtsorgaan) naar het secundaire geslachtsorgaan dat verder naar voren is. Vlakbij het borststuk aan de onderkant. dat is wat je hier ziet.
bedankt voor je uitleg en reactie !
grt,
Pimpel
Comment
-
Een uniek moment kunnen vastleggen. Fototechnisch laat deze te wensen over: het licht is te hard en beetje krap gekaderd. Bij dergelijke foto's zou je je onderwerp minstens de ruimte moeten geven wanneer hij volledig zou uitgestrekt zijn. Op deze manier lijkt het alsof hij zich zo in bochten moet wringen om helemaal op de foto te kunnen
Comment
Comment