Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste oranje luzernevlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mijn eerste oranje luzernevlinder

    Oorspronkelijk geplaatst door Peterr Bekijk bericht
    Heel mooi Liliane...
    In de Doort gezien?
    nee peter deze is niet van in de doort maar uit de eigen achtertuin aan de maas hier in Dilsen
    ze vlogen wel met tientallen rond in de doort vandaag maar het was veel te warm of je moest er echt iets voor over hebben om deze vlugge vlinder te volgen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #17
      Re: mijn eerste oranje luzernevlinder

      ok, misschien morgen eens kijken

      Comment


      • #18
        Re: mijn eerste oranje luzernevlinder

        Schitterende prachtige plaat en wat een mooie kleuren, top
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment


        • #19
          Re: mijn eerste oranje luzernevlinder

          allen bedankt voor julie toffe reacties
          Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
          Deze is wel heel erg mooi !!!
          Deze week heb ik een emmer vol gevangen met een vlindernet omdat ze net het veld met Luzerne bloemen gingen maaien , de man op de maaimachine heeft gewacht totdat ik klaar was en heb ze toen bij ons in het natuurpark uitgezet waar het ook vol stond met luzerne bloemen en niet gemaaid zou gaan worden !!
          Er vlogen er Honderden en het zou zonde zijn als ze tot moes gemaaid zouden worden dit was al eerder gebeurd 6 weken geleden met nesten van gele en zwartwitte kwikstaarten nestjes, en Blauwborstjes die nog in het nestje zaten alles tot gehakt gemalen GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRR ik heb Natuurbescherming daarover een brief geschreven !!!
          en er gaat aan gewerkt worden !!!
          Ik wilde dit toch even schrijven misschien breng ik andere op een idee
          Maar je foto is topppppppp
          grt,
          Annie
          waw annie dat je zo iets doet een ander zou er niet van wakker liggen maar ik wel dus super gedaan
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #20
            Re: mijn eerste oranje luzernevlinder

            't zijn inderdaad zenuwpezen maar deze heb je mooi weten te verrassen
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment

            Working...
            X