Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Heel mooi die BG. Jammer dat die zwaardere stengels niet wat dichter tegen het kader aan konden. Goed om te horen dat je je mobiliteit wat terug hebt...
Heel mooi die BG. Jammer dat die zwaardere stengels niet wat dichter tegen het kader aan konden. Goed om te horen dat je je mobiliteit wat terug hebt...
ja dit was een keuze die ik moest maken ,ofwel iets meer naar rechts maar dan kwam ik niet mooi evenwijdig met het blauwtje waardoor het niet helemaal scherp zou ,of mij tevreden stellen zoals het nu is en de compo zo goed als mogelijk maken
Comment