Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vuurvlinder
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Vuurvlinder
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtZachte kleuren, prachtige BG , mooie vlinder, goede compo.
--> Prachtige plaat
Waar is deze gemaakt? Ik kom bijna nooit vlinders tegen hier in België
Gr,
Niels
Deze is gemaakt in de wei waar de laatste 2 macro SD dagen worden gehouden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtWaar is deze gemaakt? Ik kom bijna nooit vlinders tegen hier in België
Gr,
Niels
Neen, dit jaar is zeker geen top jaar voor vlinders, daar zal het koude voorjaar en zeer late lente wel voor iets tussen zitten.
Nu is het volop zon maar dat is terug niet ideaal voor mooie macro opnames, te warm, te fel licht te veel wind, ..... enz.
Maar vliegplaatsen wel genoeg, zoek langs bermen van kanalen of trein bermen , verder hebben we nog wel enkel natuurgebieden waar zeldzamere soorten te vinden zijn.
Verder hebben we voorbij de taalgrens nog enkel gebieden waar een micro klimaat heerst, daar kan je vrij grote populaties vinden van bepaalde soorten, maar ga er niet van uit dat een sommige vlinder voor lange tijd vliegen, de vlieg periodes zijn vaak kort en wisselend in tijd.
groeten Luc.BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography
Comment
-
Mooi en het licht is inderdaad prachtig.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
allen bedankt vr de fijne reacties
Luc ook bedankt vr de extra uitleg ;-)
Comment
Comment