Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De rode bagage ken ik niet, nog nooit gezien.
Je plaatje is prachtig, maar het is er eentje waarvan ik denk
dat ie in portrait ook mooi zou zijn, niet?
Leuk beeld! Het is een fruitvliegje met een mijt op. Meestal zie je die mijten op grotere insecten (libellen/juffes) dus dit is wel een coole waarneming!
Mooie foto , knappe BG , prachtige compo , , maar ik had graag wat meer scherpte op het vliegje gezien .
Grtz .
Dirk .
Dirk ,zo een klein vliegje die dan nog klein staat afgebeeld op dit formaat kan je de scherpte moeilijk inschatten ,bij deze een grotere versie geplaatst denk niet dat ik het nog veel scherper zou krijgen
Dirk ,zo een klein vliegje die dan nog klein staat afgebeeld op dit formaat kan je de scherpte moeilijk inschatten ,bij deze een grotere versie geplaatst denk niet dat ik het nog veel scherper zou krijgen
Op de grotere versie is de scherpte veel beter te zien , sorry voor de opmerking .
Op de grotere versie is de scherpte veel beter te zien , sorry voor de opmerking .
Grtz .
Dirk .
geen sorry hoor ,blij dat je het hebt opgemerkt ,waarschijnlijk zullen anderen hetzelfde gedacht hebben en was het nuttig in dit geval een grotere versie te plaatsen
geen sorry hoor ,blij dat je het hebt opgemerkt ,waarschijnlijk zullen anderen hetzelfde gedacht hebben en was het nuttig in dit geval een grotere versie te plaatsen
Ik ben ook blij met de grotere versie
- Photography made me look at things differently -
Leuk beeld! Het is een fruitvliegje met een mijt op. Meestal zie je die mijten op grotere insecten (libellen/juffes) dus dit is wel een coole waarneming!
amaai die mijt is bijna zo groot als zichzelf ,erg voor dit beestje
Comment