Of in het Nederlands de Schorpioen vlieg.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Panorpidae
Collapse
X
-
-
Re: Panorpidae
oogje scherp dat wel ,maar veel te druk ,ook spijtig van dat groen steeltje die doorgeen het insect loopt ,en veel te centraal ,voor mij toch niet zo geslaagd
spijtig dat ik je exif niet kan lezen (wordt veel te weinig gedaan ! )dan kon ik je tips geven
-
Oorspronkelijk geplaatst door aandi Bekijk berichtExif: f/5, 1/640 sec, -0.33 eV, ISO 640
Bedankt voor de opmerkingen, ben benieuwd naar je extra tips
wat die drukke achtergrond betreft ,zou een grotere diafragma niet veel uitgehaald hebben ,blijkbaar zat het beestje helemaal ingesloten in het struikgewas ,de omstandigheden waren gewoon niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik begrijp niet heel goed bij een sluitertijd van 1/640 en een derde stop onderbelichting waarom je een iso 640 hebt gebruikt Dat verklaard ook de ruis die ik zie
wat die drukke achtergrond betreft ,zou een grotere diafragma niet veel uitgehaald hebben ,blijkbaar zat het beestje helemaal ingesloten in het struikgewas ,de omstandigheden waren gewoon niet goed
Ik zal in het vervolg trachten meer geduld uit te oefenen en nog meer op mijn instellingen te letten. Alhoewel dit laatste soms door impulsief reageren echt niet meevalt.
Bopatje merci voor je adviesNikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
Lidnummer BD0066BE
Comment
Comment