Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dat is een mooi "koppeltje". En de lijnen in de achtergrond benadrukken dit spiegelbeeld nog eens extra. Kortom : een knappe vondst die mooi is vastgelegd !
Terloops Patrick : er is, denk ik, iets fout met de tijdinstelling op je camera : ik kan me niet voorstellen dat deze plaat om 9:50u 's avonds is genomen ...
Dat is een mooi "koppeltje". En de lijnen in de achtergrond benadrukken dit spiegelbeeld nog eens extra. Kortom : een knappe vondst die mooi is vastgelegd !
Terloops Patrick : er is, denk ik, iets fout met de tijdinstelling op je camera : ik kan me niet voorstellen dat deze plaat om 9:50u 's avonds is genomen ...
ja hoor Dominiek het zonnetje was al onder en de schemer was er al ,ze zaten al klaar voor hun nachtelijk verblijf
aan je eigen vijvertje patrick
deze twee staan er zeer mooi op in spiegeling
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
aan je eigen vijvertje patrick
deze twee staan er zeer mooi op in spiegeling
neen niet aan mijn vijvertje ,maar door dat ik niet ver van huis kan gaan ,heb ik hier dicht bij een nieuw plekje ontdekt ,
heb zelfs exuvium's zien hangen van grote libellen ,zal eens vroeg in de morgen naar daar moeten gaan
Erg knap gedaan.
Wel een beetje jammer van het blaadje links in beeld ivm de symmetrie.
gelukkig heb je PS hè bij deze om wat meer de symmetrie te benadrukken het groene stengeltje verwijderd ,het stoorde mij eigenlijk ook ,en ter plaatste had ik geen keuze of ze waren gaan vliegen
Comment