Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit spinnetje had wel een leuk plekje uitgezocht.
Bij deze opname heb ik geprobeerd een sfeertje te creeren.
Ik hoor van jullie wel of ik in mijn opzet ben gslaagd
peter ik heb al ondersteboven voor mijn PC gezeten dan vindt ik deze nog mooier
nu komt het niet natuurlijk over omdat het web bol staat
doe mij maar het origineel hoor dan is die super
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Lilian heeft gelijk als ze zegt dat het een beetje onnatuurlijk is dat het web bol staat.
Maar ik denk dat ik hem op deze manier toch mooier vind dan omgekeerd
(misschien ook omdat een eerste beeld vaak mooier is dan het tweede, beetje psychisch effect).
Qua sfeer vind ik dit echter een topper. Dus wat dat betreft zéker geslaagd.
peter ik heb al ondersteboven voor mijn PC gezeten dan vindt ik deze nog mooier
nu komt het niet natuurlijk over omdat het web bol staat
doe mij maar het origineel hoor dan is die super
Tja, het komt inderdaad wat onnatuurlijk over maar ik vind het hier wel kunnen. tis een prachtige foto en ik houd ook wel van eens iets anders.
Die BG en het donkere licht maken het echt helemaal af Peter. Knap
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment