Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
typische foto van een lantaarntje, is soms niet te geloven hoe ze met je voeten kunnen spelen door steeds maar rond dat stengeltje te draaien.
miss nog even een grappige toelichting ,zoals de meesten weten reageren die beestjes op beweging en steken ze zich constant weg achter het stengeltje ,ik stond hier zowaar als een pastoor als zijn altaar ,met mijn armen wijd open ,bewegen met mijn ene hand klein beetje naar links, andere hand beetje naar rechts, tot het in de midden zat en toen klik
miss nog even een grappige toelichting ,zoals de meesten weten reageren die beestjes op beweging en steken ze zich constant weg achter het stengeltje ,ik stond hier zowaar als een pastoor als zijn altaar ,met mijn armen wijd open ,bewegen met mijn ene hand klein beetje naar links, andere hand beetje naar rechts, tot het in de midden zat en toen klik
Hoe heb je dan afgedrukt? Afstandsbediening?
Leuke benadering!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
en dan je uitleg kan het al voor me zien
maar goed datwe weten wat we moeten doen om ze te laten zitten zoals we willen hé
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment