Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weidebeekjuffer aan de....
Collapse
X
-
-
Re: Weidebeekjuffer aan de....
Prachtige opname, hoop deze zelf ooit eens te kunnen spottenIk kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtMooie kleurencombinatie.
Toch benieuwd naar de achtergrondMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtBopatje kan dat misschien weten. Het is een natuurlijke achtergrond, ra ra...
Comment
-
Heerlijk plaatje! Je zou haast denken dat er een wortel achter lag
Comment
-
Heel mooi totaal beeld, alles top!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi, ik denk dat de achtergrond het water van de Nete is, ik zou er ook eens naartoe willen nu
Maar het is werkelijk een schitterende foto. Prachtig tegen die BG en knappe scherpteCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtYep, da's ook mijn eerste gedacht. In mijne hof loopt dat beekje ook :-)
Maar het is werkelijk een schitterende foto. Prachtig tegen die BG en knappe scherpteMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
knappe heel knappe foto van deze mooie jufferGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment