Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jouw hof-plaatjes was eerlijk gezegd beter.
Daar had je een mooiere bg terwijl je hier ook een rode zweem op het blauwtje hebt.
Tja ... je hebt mij zelf zo verwend ... (maar als die hof er niet was, dan was dit een leuke hoor).
Jouw hof-plaatjes was eerlijk gezegd beter.
Daar had je een mooiere bg terwijl je hier ook een rode zweem op het blauwtje hebt.
Tja ... je hebt mij zelf zo verwend ... (maar als die hof er niet was, dan was dit een leuke hoor).
Ben ik met jee eens alhoewel dit een totaal ander beeld is. Direct tegen de net opkomende zon. Daarom het rood.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
ik vind deze ook mooier dan je HOF hoewel die ook mooi was hoor ) zeer knappe zachte details hier met mooi soft licht ,ook het ietswat zwevend aantonen op dat takje daar je het steeltje niet ziet vind ik mooi
Comment