Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schorpioen-vlieg
Collapse
X
-
-
Re: Schorpioen-vlieg
Prachtige opname Rosie!
Niet zo gemakkelijk om deze schorpioenvlieg zo mooi geïsoleerd in beeld te brengen
Een minpuntje is de scherpte die ik iets beter had willen zien
Groetjes chrit.Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
-
Geen gemakkelijk beestje om vast te leggen.
Mocht inderdaad wat scherper.
Beetje meer contrast zou de foto volgens mij beter maken.
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Het lijkt alsof de foto niet heel scherp was, en je dit met verscherpen hebt geprobeerd op te lossen. Echt fijne details missen, maar je ziet wel verscherpings randjes bij bijvoorbeeld de vleugel tippen en de voorste voelspriet.
Wel zonde eigenlijk, want afgezien van de scherpte vind ik het een erg geslaagde plaat! Mooie, heel subiele tekening in de achtergrond, en goed gevonden compositie. En daarbij een bijzonder beestje om te zien, die ook nog eens vanuit een mooie hoek gefotografeerd.
Comment
-
Alle bedankt voor de reacties
er stond veel wind, waarschijnlijk daardoor scherpte verloren ?,
en soms heb ik wel een brilleke nodig denk ikGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
Is een mannetje en die hebben meestal mooie felle kleuren, en dat mis ik hier een beetje
verder mooie compo maar inderdaad, scherpte kon net ietsje beter
Comment
-
Mooie kleuren en compositiemaar zoals je zelf zegt zal er een beetje scherpte verloren gegaan zijn door de beweging van de wind .
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
Volg ook betreft scherpte, maar buiten dat wel een heel knap plaatje...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk berichtMooie kleuren en compositiemaar zoals je zelf zegt zal er een beetje scherpte verloren gegaan zijn door de beweging van de wind .
Groetjes
Luc
Comment
-
wind is inderdaad niet onze grootste vriend bij macro fotografie hé Rosie
stond er anders wel mooi opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment