Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stinkende gouwe
Collapse
X
-
-
Re: Stinkende gouwe
De scherpte en kleuren (het geel) goed onder controle, de grijze achtergrond maakt het beeld wel wat saai
en persoonlijk zou het steeltje ook recht zetten (zoals het plantje in het echt groeit).
Het was misschien je bedoeling het als diagonaal te gebruiken, maar daardoor lijkt het nu of het plantje aan het omvallen is.
En het staat er toch fris op.
Groeten,
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk berichtDe scherpte en kleuren (het geel) goed onder controle, de grijze achtergrond maakt het beeld wel wat saai
en persoonlijk zou het steeltje ook recht zetten (zoals het plantje in het echt groeit).
Het was misschien je bedoeling het als diagonaal te gebruiken, maar daardoor lijkt het nu of het plantje aan het omvallen is.
En het staat er toch fris op.
Groeten,
Eric
En het was inderdaad mijn bedoeling een diagonaal te gebruiken. Om compositorische redenen. Zelf heb ik niet de indruk dat het plantje aan het omvallen is. De stinkende gouwe is een forse plant met vertakkingen. De steeltjes van de gele bloemetjes op deze vertakkingen staan heus niet rechtop. Door één bloempje te isoleren krijg je uiteraard een ander beeld maar ik ben toch benieuwd of er nog kijkers zijn die de indruk hebben dat het plantje aan het kapseizen is.
Comment
-
Heel knap hoor. Zeer mooi van kleur en de BG maakt het nu net eens iets anders. KnapCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Grijs in niet mijn favoriete kleur als achtergrond voor bloemen, maar bij deze komt de Stinkende gouwe er heel goed uit dankzij die achtergrond.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denhermans Bekijk berichtIk vind dat het schuine steeltje de bloem meer sierlijkheid meegeeft.
Comment
-
-
Mooie foto van dat bloemetje. Mij stoort die schuine stengel in het geheel niet. De achtergrond vind ik ook wel mooi bij deze bloem passend.
Groetjes Johan
Comment
-
Comment