stonden ook frisse bloemekes
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
in 't frisse gras
Collapse
X
-
-
Re: in 't frisse gras
hi hi frans aan het oefenen voor de komende challenge
staat er wel mooi op met dat tegenlichtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvanlandeghem Bekijk berichtJe voelt zelfs nog de ochtenddauw... mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichthi hi frans aan het oefenen voor de komende challenge
staat er wel mooi op met dat tegenlichtLast edited by Frakske; 1 mei 2013, 00:02.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Heel mooi met die 'blur'!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
't Was bloempjesdisco die ochtend ;-) - mooie foto, Frans!
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Je weet wel ... ik reageer normaal nooit op bloemetjes.
Maar deze fascineert me wel ... vanwege de bokeh
Omdat ik zelf mijn hand er niet voor om draai een kunstmatige bokeh te maken via PS,
en omdat ik nog een 'leek' ben op dat gebied, vraag ik me af of deze zo uit de cam komt of uit PS?
Eender hoe, ik vind het een mooie foto hoor.
ps: ik zag toevallig net een hofje van jou voorbijkomen (bovenaan op het scherm) van week 16 2012.
In dit afgesloten forumonderdeel worden wekelijks enkele van de betere fotos onder de aandacht geplaatst. Reacties kunnen enkel in het originele topic geplaatst worden.
Ook met pinksterbloemen maar een iets zachtere bokeh.Last edited by kohraya; 30 mei 2013, 19:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtOmdat ik zelf mijn hand er niet voor om draai een kunstmatige bokeh te maken via PS,
en omdat ik nog een 'leek' ben op dat gebied, vraag ik me af of deze zo uit de cam komt of uit PS?
ps: ik zag toevallig net een hofje van jou voorbijkomen (bovenaan op het scherm) van week 16 2012.
In dit afgesloten forumonderdeel worden wekelijks enkele van de betere fotos onder de aandacht geplaatst. Reacties kunnen enkel in het originele topic geplaatst worden.
Ook met pinksterbloemen maar een iets zachtere bokeh.
Het is een kwestie van met een groot diafragma te werken en de onderlinge afstand tussen onderwerp en elementen in de achtergrond(of zelfs in de voorgrond)
Het is, vind ik, wel het gemakkelijkste met redelijk wat tele. Dit is er eentje met een 100 mm macro en dan nog gediafragmeerd tot f4, met f2.8 was de flare groter en ronder geweest en de bokeh zachter.
Gewoonlijk 'speel' ik met een 300 2.8 op volle opening of die 300 met een 2x converter op volle opening zoals dat was bij dat beeld dat u aanhaalde.
Het ene objectief geeft ook wel een mooiere bokeh dan het andere, veel diafragmaplaatjes en liefst wat afgerond is gewoonlijk ideaal.
Bedankt voor de leuke reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment