Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De biddie staat er knap op, pracht van een compo.
Ervan uitgaande dat je hier de flare ook zelf hebt toegevoegd, lijkt het me zonder wel fijner/rustiger kijken.
Ik ga er dan weer van uit dat dit één shot is uit je vakantiereeks en vind de flare wel geslaagd.
Belichting op de biddie door het tegenlicht niet optimaal, maar het totaalplaatje zeker geslaagd.
Eenmaal je begint met mixen en creëren van beelden denkt men al snel dat dit je standaardwerk wordt... Onterecht hoop ik hier.
Flare en tegenlicht is in PS toegevoegd om een zekere balans in het beeld te verkrijgen.
Anders vond ik de saaie voorgrond (de tak) te veel aandacht eisen.
Ik wist echter dat dit een risico zou zijn op 't gebied van smaak. Maar soms ga ik eens graag uit de bocht
Mercikes toch voor de opbouwende kritiek.
Ik ga er dan weer van uit dat dit één shot is uit je vakantiereeks en vind de flare wel geslaagd.
Belichting op de biddie door het tegenlicht niet optimaal, maar het totaalplaatje zeker geslaagd.
Eenmaal je begint met mixen en creëren van beelden denkt men al snel dat dit je standaardwerk wordt... Onterecht hoop ik hier.
Grtz,
Kurt
Tja, daar sta je dan met je commentaar op een 'vakantiefoto'...
Hier is gewoon "rendering" toegepast in PS.
Ik dacht dat dit zo'n oud en doorzichtig PS trucje was dat ik het niet moest vermelden.
Nu voel ik me een beetje verveeld in jouw plaats. Sorry voor de verwarring
Hier is gewoon "rendering" toegepast in PS.
Ik dacht dat dit zo'n oud en doorzichtig PS trucje was dat ik het niet moest vermelden.
Nu voel ik me een beetje verveeld in jouw plaats. Sorry voor de verwarring
Ik overleef het wel
Misschien ben ik stilaan de enige naïeve fotograaf zonder kennis van de PS mogelijkheden die zich hieraan laat vangen en blijft hopen dat het één echt shot is dat hij te zien krijgt
Dus even opnieuw: mooi resultaat bekomen. Ik vind de toegevoegde flair en tegenlicht wel passen in dit beeld.
Comment