Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik zie wat Patrick bedoelt, maar het valt mij ook niet op als ik gewoon recht op mijn scherm(en) kijk.
Als ik de kijkhoek verklein zie ik ook het vlekkerige met de groene schijn.
Tulpen komen goed uit tegen de BG. En die is mooi zwart als ik er 'gewoon' tegenaan kijk
heb de foto eens binnengehaald Moniq en de BG wat opgelicht zo kan ik miss aantonen wat ik bedoel en hier zie op mijn scherm (natuurlijk in mindere mate ) , het zou kunnen dat mijn scherm iets helderder staat en dat het hier daardoor meer opvalt ,op zwarte achtergrond valt het nog beter op klik
heb de foto eens binnengehaald Moniq en de BG wat opgelicht zo kan ik miss aantonen wat ik bedoel en hier zie op mijn scherm (natuurlijk in mindere mate ) , het zou kunnen dat mijn scherm iets helderder staat en dat het hier daardoor meer opvalt ,op zwarte achtergrond valt het nog beter op klik
Je vertrekt van mijn bewerkte JPG en die ga je verder bewerken.
Uiteraard krijg je zo artefacts.
Mijn vermoeden is dat je scherm idd veel te helder staat Patrick.
Mss is dit een gelegenheid om het te calibreren.
Het is toch wel opvallend dat alleen jij en ook in mindere mate Kurrt (die moet dan nog een kleinere hoek zoeken) de enigen zijn, die hier een probleem zien.
Je vertrekt van mijn bewerkte JPG en die ga je verder bewerken.
Uiteraard krijg je zo artefacts.
Mijn vermoeden is dat je scherm idd veel te helder staat Patrick.
Mss is dit een gelegenheid om het te calibreren.
Het is toch wel opvallend dat alleen jij en ook in mindere mate Kurrt (die moet dan nog een kleinere hoek zoeken) de enigen zijn, die hier een probleem zien.
groetjes
moniq
ik vertrok idd van je jpg ,maar het is wel hetzelfde als wat ik hier zie ,mijn scherm is wel degelijk gekalibreerd ,ook van mijn laptop ,(spyder 3) ,maar swath ,het is eigenlijk toch allemaal zo erg niet zeker als ik maar de enige ben die het zie ,is het voor alle anderen geen probleem dus voor mij ook niet hoor ik kijk al uit naar je volgende
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Zo'n verstrengeling, dat kan alleen maar liefde zijn. En wat is er nu mooier
dan liefde tussen bloemen. Tussen gele bloemen. Ze blozen heel hun schoon-
heid uit... om van te genieten, om van mee te genieten, zonder ze te storen.
heb deze foto eens in de les (lichtroom 4) bekeken ,en hier is de BG helemaal mooi zuiver dus het zal waarschijnlijk aan mijn ondermaats scherm liggen
bij deze mijn excuses moniq voor deze vergissing van mij ,
hier oogt hij prachtig
ben van plan om binnenkort mij een "I mac" aan te schaffen denk dat het een grote verbetering zal zijn !
Comment