Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ze zijn er vroeg bij dit jaar
de maandag mijn nieuwe toestel ingewijd
en kwam van alles tegen in het lentezonnetje in de tuin
sneeuwklokjes lieveheersbeestjes
met een beetje samenspel kwam dit uit de cam
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Compositie is over nagedacht, maar bovenaan een beetje krap.
Bij natuurlijke dingen hou ik echter niet zo van composities die uit een hoek starten (bij architectuur wel).
Bg is prachtig (subliem zelfs) en belichting op het bloemetje zoals het hoort.
LHB komt er echter een beetje donker uit. Reflectieschermpje had een oplossing kunnen zijn.
Desondanks toch een totaalbeeld wat me aanspreekt.
Nog veel plezier en mooie foto's met je nieuwe toestel
Mooie start Liliane en nu maar verder hopen op veel goed weer.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Compo en BG zijn weer heel mooi verzorgd.
LHB had net iets beter uit de verf mogen komen qua helderheid en kleur. Maar natuurlijk weer niet makkelijk qua contrast op de witte bloem. Maar het is een mooie hoor
Comment