Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Oh ja, honderden zijn er geklapt. Je moet ze omhoog blazen en zelf hun weg laten zoeken. Je wilt niet weten hoe vaak ik verplaatst ben met mijn plastic zak (om op te liggen) en fotospullen en als ik dan uiteindelijk goed lag, klapte hij alsnog. Of doordat het bevriezen te snel ging of door de wind.
Vandaar dat het zo'n koude bedoening was. Ik had de bellen ook ergens bovenop kunnen laten komen, maar door de enorme sneeuwvlakte, met het late licht, pakten de bellen enorm mooi licht op terwijl dat bv op de tafel een stuk minder was.
Maar zodra je eerste gelukt is, word je helemaal hebberig. Je wilt er steeds meer hebben ook omdat ze met verschillende structuren bevriezen. Ik heb er vandaag nog een geplaatst, een die totaal anders is door het licht en het bevriezen.
Comment