Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hartelijk dank aan iedereen die gereageerd heeft ,ik was eigenlijk zelf wat verwonderd dat ik in de HOF stond deze week ,zeker als ik de mooie foto's van mijn collega's hier heb gezien de voorbije week ,maar het doet mij toch heel veel plezier en heeft mij de moed en vreugde om nog beter te doen en hopelijk nog wat mooie foto's hier te laten zien
hier had ik het geluk dat het zonnetje op het ijs zat waardoor je mooie spiegeling in het ijs zag en daardoor ook die kleurtjes
ook dank aan het BOF team
proficiat met je verdiende HoF patrick
een paar dagen afwezig geweest in het forum en deze dus gemist het is een hele mooie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment