Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja. Maar niet met deze foto.
Ik lag plat op mijn buik in de sneeuw om de foto te maken.
Je ziet dat het bloemhoofd op de sneeuw rust.
Als ik de foto gewoon rechtop zet, zie je meteen dat er iets niet klopt.
Wel mogelijk: het bloemhoofd van boven af fotograferen.
Lastig, maar met een statief zou het wel lukken.
Ik vermoed dat je dan een vrijwel volkomen egale achtergrond krijgt.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Ik vind hem mooi zoals die is, of je zou bij een rechtop staand beeld de sneeuw niet meer zichtbaar moeten gaan hebben. Nature's soft box leent zich prima voor dit soort beelden, prima gedaan dan ook,
groetjes,
Loulou
Een mooi bijkomend argument om pas in het voorjaar de dode planten op te ruimen
Inderdaad! En als je in je tuin ruimte hebt om een stukje te laten verwilderen, moet je dat vooral gewoon doen. Zeker als je graag insecten fotografeert.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment