Bij Roodborn (Eys) barst het er altijd van. prachtige dieren die niet makkelijk zijn:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
31-5-2012: beekjuffer
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 31-5-2012: beekjuffer
dit pracht exemplaar knap vast gelegd die scherpte, kleuren en BG
Locatie is me niet bekend
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtdit pracht exemplaar knap vast gelegd die scherpte, kleuren en BG
Locatie is me niet bekend
Zoek ook eens bij google naar Roodborn.
Comment
-
staat er mooi op François
zeker iets op dit jaar te gaan verkennen
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtBedankt! Locatie is een van de mooiste plekken voor macro in Limburg (BL)!
ben er zelf nog nooit geweest op die plek maar wandel er wel regelmatig in de buurtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtBedankt! Locatie is een van de mooiste plekken voor macro in Limburg (BL)!
mooi om eens te gaan wandelen in combinatie met fotoshoot , wel ver van uit Antwerpen om ff fotokes te maken
Comment
-
-
Mooie opname
Waar ik woon zitten er zomers heel veel soms wel een stuk of 50 op een zelfde plek.
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Wat een prachtig exemplaar.
Zeer mooie foto, knap gedaan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Staat er heel mooi en scherp op
Vooral de houding vind ik hier tof. Lijkt wel een MotoGP racer zoals die op de halm hangt. Klaar om een snelle bocht in te gaan. (of ik heb teveel fantasie, dat kan ook )
Grtz,
Kurt
Comment
-
Bedankt om de lokatie even toe te lichten
Prachtig resultaat hoor. Knappe scherpte, goede compo en mooie kleurenCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
Comment