eens wat anders, vond het wel iets hebben, hopelijk jullie ook
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cool Blue
Collapse
X
-
Cool Blue
eens wat anders, vond het wel iets hebben, hopelijk jullie ook
-
-
Re: Cool Blue
Heel speciaal.
Knap stukje werl laat je zien Ingrid.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtHet lijkt wel of het vlindertje op ijs ligt.
Is eens iets anders.
groetjes
moniq
Beeld die doet nadenken dus"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Je vlinder staat er heel mooi en scherp op maar ik ben niet zo zot van dit soort bewerkingen ...
ik had hem dan ook niet direct hier in dit onderdeel maar wel eerder bij stilleven/abstract gepostbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik volg Frakske hier ook wel. Ik hou toch ook meer van de natuurlijke omgeving, maar ik vind het wel heel knap hoe je het hebt bewerkt.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtJe vlinder staat er heel mooi en scherp op maar ik ben niet zo zot van dit soort bewerkingen ...
ik had hem dan ook niet direct hier in dit onderdeel maar wel eerder bij stilleven/abstract gepostOorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtIk volg Frakske hier ook wel. Ik hou toch ook meer van de natuurlijke omgeving, maar ik vind het wel heel knap hoe je het hebt bewerkt.
Comment
-
Comment