Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met 'bruin' bedoel ik natuurlijk de bg.
Tijdens een namiddagje 'bidsprinkhanen spotten' op reis,
heb ik me vooral gefocust op de variatie in achtergronden.
Deze is weer een vervolg in de reeks, na http://forum.belgiumdigital.com/f43/...ii-441298.html
Heel eg knap ook deze.
Vraagje, aangezien de kans redelijk groot is dat we ook een rondreis Indonesie gaan doen dit jaar. Kom je deze mooie beestjes echt veel tegen in het wild?
Leuk om te weten dat je wellicht die richting uit trekt. Alvast veel voorpret toegewenst, en happy bubbels
Ik denk dat het eerder toevalstreffers waren bij mij.
Ik vond er 3 in de tuin van ons bungalow complex in Labuan Bajo op Flores toen ik een namiddagje niets anders te doen had dan met m'n macrolens rond te wandelen.
Ook eentje gezien op de boot toen ik ging duiken (niet de plaats en het moment voor een foto) elders op Flores.
Op Sulawesi, Java, Bali, Lombok en Sumbawa heb ik ze bvb niet gezien, maar ze zullen daar ook wel zitten.
Je moet echt constant in de struiken en planten lopen kijken, ... en veel geluk hebben.
Bedankt voor je antwoord Manuel.
De voorpret van het uitzoekwerk voor een reis is inderdaad al heel erg leuk om te doen.
Mocht deze reis het gaan worden zal ik in ieder geval veel zoeken in de struikjes.
Comment