Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heel mooi Ingrid
Ik zou de paar kleine 'pluisstukjes' in het lichtere deel van het midden wegpoetsen zodat de BG tussen de spiegeling ook mooi zuiver is
Heel mooi Ingrid
Ik zou de paar kleine 'pluisstukjes' in het lichtere deel van het midden wegpoetsen zodat de BG tussen de spiegeling ook mooi zuiver is
Grtz,
Kurt
Kurt,
heb deze ook gezien en geprobeerd weg te stoffen (klonen) maar krijg dan vlekken van het wegpoetsen , misschien gebruik ik niet het juiste tool
Heel mooi Ingrid
Grtz,
Kurt
Kurt,
nog eens een poging gewaagt en de juiste stofdoek gevonden
Comment