Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
compo niet zo mooi.
misschien had je er beter recht voor kunnen gaan staan.
nu storen die bomen in de BG een beetje, vooral omdat het om de paddo,s gaat.
grt,bouk.
compo niet zo mooi.
misschien had je er beter recht voor kunnen gaan staan.
nu storen die bomen in de BG een beetje, vooral omdat het om de paddo,s gaat.
grt,bouk.
Hmmm...bij deze wou ik de paddestoelen voor een keer niet volledig isoleren en zoveel mogelijk van hun natuurlijke omgeving weergeven
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ik vind de compo wel geslaagd, begrijp bij het zien van de foto ook je bedoeling. je had misschien wel een beetje kunnen bijlichten op de paddo's, zodat de lichtval tussen de bomen wat getemperd zou zijn,
groetjes,
Loulou
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeaversBekijk bericht
Ik vind de compo wel geslaagd, begrijp bij het zien van de foto ook je bedoeling. je had misschien wel een beetje kunnen bijlichten op de paddo's, zodat de lichtval tussen de bomen wat getemperd zou zijn,
groetjes,
Loulou
Bedankt voor het meedenken . Heb een update geplaatst waar ik de belichting selectief heb aangepast
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
vind de update beter.
de compo vindt ik ook geslaagd maar had groter diafragma genomen zodat de bomen iets minder scherp zouden zijn, zodat de paddo's beter nr voren zouden komen dat is mijn pm
vind de update beter.
de compo vindt ik ook geslaagd maar had groter diafragma genomen zodat de bomen iets minder scherp zouden zijn, zodat de paddo's beter nr voren zouden komen dat is mijn pm
ik begrijp ook je bedoeling en vind het helemaal geslaagd ,je up is nog iets sterker ,een tijdje geleden heb ik iets gelijkaardigs geplaatst en kreeg nagenoeg dezlfde comments klik daar was het ook mijn bedoeling de omgeving mee te betrekken ,wordt blijkbaar minder gesmaakt voor mij is ie heel knap
Vind deze ook wel geslaagd,
zeker om dat je de hele groep wil laten zien, die dan ook alle mooi van scherpte zijn
kies wel voor de update
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment